ساعت کاری هر روز هفته از  9 الی  18 ،مناطق کاری 1تا8و22

نحوه شستشوی لباس های پشمی

برای اکثر افراد این سوال پیش آمده باشد که لباس های پشمی را چگونه بشویند که موجب از بین رفتن بافت پارچه نشود.واشلین در این مقاله نحوه شستن لباس های پشمی را به شما آموزش میدهد.

قانون کلی برای شستن لباس های پشمی :

لباس‌های بافتنی معمولا از جنس پشم و یا ترکیب پشم با الیاف دیگر هستند که باعث گرم و نرم بودن آن‌ها می‌شود.یک قانون کلی در مورد شستن لباس‌های پشمی و بافتنی وجود دارد و آن این است که هرگز نباید این لباس‌ها را با شوینده‌های آنزیم دار بشویید. علت آن است که شوینده های آنزیم دار پروتئین را در خود حل میکنند و الیاف پشمی هم بر پایه ی پروتئین هستند.در نتیجه شستن لباس بافتنی پشمی با این شوینده‌ها الیاف را از بین برده و لباس شما را خراب خواهد کرد. بهترین راه استفاده از شوینده‌های ملایم و فاقد آنزیم است که به جای آن‌ها هم می‌توانید از مایع ظرفشویی یا شامپوی ملایم هم استفاده کنید.

نکته:بهتر است لباس های پشمی را با دست و آب سرد بشویید

نحوه ی شستن لباس های پشمی در ماشین لباسشویی :

۱- ماشین لباسشویی را روی دور کند قرار دهید:

اگر ماشین لباسشویی شما تنظیمات خاصی برای لباس های پشمی دارد از آن استفاده کنید و اگر چنین تنظیماتی ندارد درجه سرعت آن را در پایین‌ترین حالت ممکن قرار دهید چون چرخیدن سریع به الیاف پشمی به شدت آسیب می‌رساند.

۲- مطالعه برچسب مراقبتی لباس :

قبل از اقدام به شستن لباس های پشمی ابتدا برچسب مراقبتی آن را به دقت بخوانید و طبق آنعمل کنیدو سپس یک شوینده با فرمول مناسب که فاقد آنزیم بوده و ملایم باشد انتخاب کنید و فرآیند شستشو را انجام دهید.

۳-استفاده از حوله به جای خشک کن لباسشویی:

پس از پایان یافتن شستشو ترجیحا از خشک کن ماشین لباسشویی استفاده نکنید و لباس بادست آرام فشار دهید تا آب اضافی آن خارج شود. سپس آن را روی یک حوله تمیز پهن کنید و حوله را همراه با لباس رول کنید تا آب آن گرفته شود.

۴- لباس را آویزان نکنید :

از آویزان کردن لباس‌های بافتنی اجتناب کنید چون پشم خیس سنگین است و وزن زیادی را به الیاف لباس وارد می کند. لباس را افقی روی سطح یک حوله خشک قرار دهید تا به تدریج و با جریان هوا خشک شود.

 

واش لین
واش لین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره نویسنده

من بهزاد اکبری هستم، علاقه مند به سئو و بازاریابی دیجیتال

در حال حاضر مطالب وب سایت خشکشویی واش لین رو من می نویسم، امیدوارم که بتونم با مطالبی که قرار میدم، بخش کوچک از نیاز بازدید کنندگان رو برطرف کنم

اگر نظری دارید ممنون میشم در بخش نظرات با ما در میون بذارید

آخرین نوشته ها