ساعت کاری هر روز هفته از  9 الی  18 ،مناطق کاری 1تا8و22

پرز لباس را چگونه از بین ببریم

بعضی لباس ها به مرور زمان پرز میدهند یا پرز به خود میگیرند و زیبایی خود را از دست میدهند در واشلین برای شما راه هایی جهت رفع پرز لباس را آموزش میدهیم

وسایلی که در ازبین بردن پرز لباس به ما کمک میکنند:

چسبندگی و ساییدگی پرز لباس را از بین میبرد

از یک غلتک استفاده کنید ،شما می توانید آنها را در فروشگاه ها تهیه نمایید.غلتک را روی لباس به صورت بالا و پایین حرکت دهید، زمانی که احساس ردید غلتک پرز کمی جذب میکند ورق روی آن را تعویض کنید. این کار را تا زمان از بین رفتن کل پرز ،انجام دهید.

میتوانید خودتان یک غلتک خانگی درست کنید

شما نیاز به یک رول نوار گسترده و بسته بندی و یک پین نورد دارید. اندکی از نوار را باز کنید و انتهای آن را در انتهای پین نورد قرار دهید اطمینان حاصل کنید که سمت چسبنده نوار به سمت روبرو است، و طرف صاف رو به پین ​​نورد است.

با دقت نوار را در اطراف پین نورد در یک مارپیچ قرار دهید، مانند یک آب نبات، و اطمینان حاصل کنید که برای هر نوبت همپوشانی داشته باشید. هنگامی که شما به انتهای دیگر پین نورد می رسید، نوار را جمع کنید ، می توانید از یک قطعه کوچک از نوار برای بستن آن به پین ​​استفاده کنید.

برای استفاده از این، به سادگی قطعه نورد را روی لباس خود قرار دهید آن را با دستگیره نگه دارید و به بالا و پایین بچرخانید، تا پرز ریخته شود.

برخی از نوارهای بسته بندی را در اطراف دست خود قرار دهید ، قطعه ای از نوار را که عرض بیشتری نسبت به دست شما دارد را برش دهید و در دستتان نگه دارید روی چسبنده نوار را به سمت بیرون قرار دهید و روی لباس بکشید، تا پرز از بین برود.

استفاده از نوارچسب :

یکچسب پهن تهیه کنید و به مقدار ۳۰ سانت از آن را جدا کنید.چسب را به صورت برعکس دور دست خود بپیچید. و روی پرز بکشید با کم شدن اثر چسبندگی مقدار دیگری چسب را به صورت قبل آماده کنید

 

 

واش لین
واش لین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره نویسنده

من بهزاد اکبری هستم، علاقه مند به سئو و بازاریابی دیجیتال

در حال حاضر مطالب وب سایت خشکشویی واش لین رو من می نویسم، امیدوارم که بتونم با مطالبی که قرار میدم، بخش کوچک از نیاز بازدید کنندگان رو برطرف کنم

اگر نظری دارید ممنون میشم در بخش نظرات با ما در میون بذارید

آخرین نوشته ها