ساعت کاری هر روز هفته از  9 الی  18 ،مناطق کاری 1تا8و22

راه هایی برای پاک کردن لکه رنگ مو

اکثر خانوم ها هنگام رنگ کردن موهایشان لباس یا محیطی که در آن موهایشان را رنگ میکنند را رنگی کرده اند و لکه های ناشی از رنگ مو را نتوانسته اند پاک کنند.در این مقاله واشلین راه هایی را برای پاک کردن لکه رنگ مو آموزش میدهد.

پاک کردن لکه رنگ مو از روی اجناس چرم :

زمانی که متوجه میشوید مقداری از رنگ مو روی شئ چرم مثل مبل چرمتان اصابت کرده به سرعت اقدام به پاک کردن لکه نمایید فقط قبل از امتحان کردن هر کدام از راه ها مقداری از آن پاک کننده روی قسمتی از شئ که دید زیادی ندارد تست کنید تا آسیبی به شئ چرم نرساند.

  • با مقداری خمیردندان روی لکه بریزید و با یک مسواک نرم روی آن بکشیدو سپس با یک پارچه نمدار آن را پاک کنید
  • میتوانید با پد لاک پاک کن نیز لکه را از بین ببرید
  • مقداری اسپری موی سر را روی لکه بپاشید و با یک پارچه نم دار بمالید تا لکه رنگ محو شود.
  • ترکیبی از آب گرم و مایع ظرفشویی تهیه کنید و پارچه ای را آغشته به محلول کنید و روی لکه بمالید تا پاک شود.

پاک کردن لکه رنگ مو از روی فرش یا موکت :

با یک قاشق رنگ موی ریخته شده را از روی فرش یا موکت بردارید.فقط دقت کنید هنگام برداشتن آن را فشار ندهید تا به عمق پارچه نرود.ترکیبی از یک قاشق چای خوری سرکه سفیدو یک قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی و یک لیوان آب سرد تهیه کنید و پارچه ای نرم تهیه کنید و را به محلول آغشته کنید و روی لکه از قسمت بیرونی لکه تا وسط آن (زیرا در این صورت به قسمت های دیگر لکه پخش نمیشود )بمالید .آنقدر این کار را انجام دهید تا لکه از بین برود.در نهایت یک پارچه ی تمیز روی لکه قرار دهید تا گر رنگی باقی مانده باشد به خود بگیرد در نهایت یک پارچه ی نمدار را روی قسمتی که لکه شده بود بکشید و بگذارید تا خشک شود.

پاک کردن لکه رنگ مو از روی پارچه :

زمانی که پارچه و لباستان رنگی شد به سرعت محل لکه را با پودر یا مایع لباسشویی حاوی لکه بر قوی خوب بشویید.

اگر لکه رنگ مو سیاه،قهوه ای یا آبی باشد:
  • یک ظرف را با ترکیبی از آب سرد و آب اکسیژنه پر کنیدو بگذاریدلباس یا پارچه ۸ ساعت دد محلول بدست آمده خیس بخورد سپس آن را آبکشی نمایید.
اگر لکه رنگ موی شرابی یا قرمز باشد :
  • در مرحله ی اول برچسب روی لباس را مطالعه کنید تا مطمئن شوید مواد استفاده شده برای از بین بردن لکه برای لباس مضر نباشد سپس با توجه به میزان لکه ظرفی بردارید و یک چهارم آن را آب گرم بریزید و با یک قاشق مربا خوری سرکه سفید ترکیب کنید بگذارید محل لکه ۳۰ دقیقه در ظرف خیس بخورد و سپس آبکشی نمایید.
واش لین
واش لین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره نویسنده

من بهزاد اکبری هستم، علاقه مند به سئو و بازاریابی دیجیتال

در حال حاضر مطالب وب سایت خشکشویی واش لین رو من می نویسم، امیدوارم که بتونم با مطالبی که قرار میدم، بخش کوچک از نیاز بازدید کنندگان رو برطرف کنم

اگر نظری دارید ممنون میشم در بخش نظرات با ما در میون بذارید

آخرین نوشته ها