ساعت کاری هر روز هفته از  9 الی  18 ،مناطق کاری 1تا8و22

آموزش انتخاب دستکش گرم و زمستانی

دی ماه تمام شد و در اوج فصل سرما به سر میبریم ، دیگر وقت برف بازی و درست کردن آدم برفی ست . یکی از لوازم درست کردن آدم برفی جدا از هویج ، چوب و دکمه ، انتخاب دستکش مناسب است . با ما در واش لین همراه باشید تا ببینیم ملاک های انتخاب دستکش گرم و مناسب چیست .

شیک پوشی در ساده پوشی است

در انتخاب دستکش به طرح آن دقت داشته باشید،‌انتخاب دستکش های ساده بهترین گزینه است چرا که چندین سال بدون توجه به طرح آن می توانید استفاده کنید. دستکش هایی با طرح های مختلف، خیلی زود قدیمی و کهنه می شوند، همچنین در هنگام انتخاب دستکش به دوخت مناسب و سالم بودن دستکش دقت کنید. هر گونه پارگی و یا دوخت نامناسب باعث زود خراب شدن دستکش می شود.

اندازه دستکش را مد نظر قرار دهید

دقت داشته باشید تا دستکشی که انتخاب کرده اید تا بالای مچ شما را بپوشاند. همچنین به این نکته توجه کنید که دستکش هایی که یک قسمت کشی در انتهای آن ها وجود دارد بهترین گزینه هستند چرا که کمتر به هوای سرد اجازه ورود می دهند.دستکش ها انواع گوناگونی دارند از جمله، دستکش های بدون انگشت که طرفدارانش دانش آموزان و دانشجویان هستند. این نوع دستکش برای فصل پاییز مورد استفاده قرار می گیرد.

از سوی دیگر دستکش های بلند هم میان جوانان مرسوم است، اروپایی‌ها به پوشیدن دستکش‌های بلند عادت دارند اما دستکش‌های متوسط و کوتاه در کشورهای آسیایی، طرفداران بیشتری دارد با این وجود امسال زمستان، دستکش چرم کوتاه و قرمز مد است.

 

دستکش های پشمی و پارچه ای

دستکش های پشمی بیشتر میان نوجوانان و دانشجویان رواج دارند. این دستکش ها حالتی فانتزی دارند و بیشتر از ظاهری هنری و رنگی برخوردار هستند. گرم هستند اما زمان باریدن باران و برف به آب به انگشتان نفوذ می کند.

دستکش های عایقی

این دستکش ها نیز دست ها را بسیار گرم نگاه می دارند. به صورت طبیعی و یا مصنوعی عایق بندی شده اند.این نوع از دستکش ها مقاومت زیادی در برابر آب و هوای سرد دارند و در هر شرایط آب و هوایی دست ها را گرم نگاه می دارند.این دستکش ها برای ورزش های زمستانی، اسکی و … مناسب هستند.

چگونه از دستکش های خود نگهداری کنیم

اولین مسئله ای که ممکن است موجب صدمه دیدن دستکش شود تعریق دست می باشد .لذا با برعکس کردن دستکش و گذاشتن آن در هوای آزاد بگذارید دستکش هوا بخورد .برای شستن دستکش‌ها کافی است آنها را دست کنید و با آب و صابون مانند اینکه دارید دست‌هایتان را می‌شویید آنها را بشویید بعد با حوله خشک کنید و به دور از منبع گرمایشی قرار دهید تا کاملا خشک شوند.برای شستن دستکش‌ها می‌توانید از مقداری شیرخشک حل‌شده در آب هم استفاده کنید به این ترتیب دستکش شما به خصوص اگر چرم باشد نو و براق می‌شود.

واش لین
واش لین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره نویسنده

من بهزاد اکبری هستم، علاقه مند به سئو و بازاریابی دیجیتال

در حال حاضر مطالب وب سایت خشکشویی واش لین رو من می نویسم، امیدوارم که بتونم با مطالبی که قرار میدم، بخش کوچک از نیاز بازدید کنندگان رو برطرف کنم

اگر نظری دارید ممنون میشم در بخش نظرات با ما در میون بذارید

آخرین نوشته ها