ساعت کاری هر روز هفته از  9 الی  18 ،مناطق کاری 1تا8و22

بهترین روش شستن لباس های کرونایی

بهترین روش شستن لباس های کرونایی

بهترین روش شستن لباس کرونایی : یکی از مهم ترین دغدغه های این روزهای همه ما، موضوع ابتلا به کرونا و رعایت نکات آن است. بسیاری از افرادی که درگیر این بیماری هستند یا نزدیکانشان به این بیماری مبتلا شده اند، سوالاتی در ذهنشان مطرح می شود که یکی از آن ها بهترین راه شست و شوی لباس های کرونایی و بهترین روش برای ضد عفونی کردن لباس های افراد مبتلا به کرونا است.

اگر شما هم تصمیم دارید تا در مورد بهترین روش شستن لباس های کرونایی اطلاعاتی به دست آورید، با ما همراه باشید تا در این مطلب به نحوه شست و شوی لباس افراد مبتلا به کرونا بپردازیم.

شست و شوی لباس های آلوده به کرونا

تحقیقات در مورد ویروس کرونا همچنان ادامه دارد و هنوز رفتارهای این ویروس و راه های جلوگیری از ابتلا به آن به طور کامل شناخته نشده است. این ویروس از راه های مختلفی ممکن است فرد را مبتلا کند که یکی از آن ها آلوده شدن لباس ها به ویروس کرونا است.

یکی از راه های موثر در از بین بردن ویروس کرونا از روی لباس و پارچه، شست و شوی آن با آب در دمای بالاتر از ۱۰۰ درجه است. بخار آب از گذشته برای از بین بردن ویروس ها و آلودگی ها توصیه شده است و در مورد این ویروس نیز، شست و شوی لباس در دمای بالا به پاک شدن آن کمک می کند.

شست و شوی لباس ها در دمای بالا شاید به ظاهر کار ساده و آسانی به نظر برسد اما اگر کت و شلوار شما در تماس با ویروس کرونا قرار گرفته باشد چطور؟ آیا شست و شوی کت و شلوار یا لباس مجلسی با آب گرم به راحتی امکان پذیر است؟ لباس های ساده و روزمره را به راحتی می توان با آب داغ شست اما شست و شوی کت و شلوار یا لباس های مجلسی با آب داغ باعث از بین رفتن تار و پود آن ها و پاره شدن یا شل شدن آن ها می شود. در صورتی که یکی از لباس های مجلسی شما در تماس با فرد آلوده به ویروس کرونا قرار گرفت، حتماً شست و شو و ضد عفونی آن را به بهترین خشکشویی بسپارید.

بعد از شست و شوی لباس، نوبت اتو کردن آن می رسد. اتوی بخار به دلیل دمای بالا می تواند نقش بسیار موثری در از بین بردن ویروس کرونا داشته باشد. با شست و شوی دقیق لباس آلوده به کرونا و اتو کردن آن، دیگر نگران زنده ماندن ویروس کرونا بر روی لباس نباشید.

ویروس کرونا چه مدت روی لباس و پارچه باقی می ماند؟

از زمانی که ویروس کرونا در جهان شیوع پیدا کرد، بسیاری این نگرانی را داشتند که آیا ویروس کرونا از طریق سطوح و یا پارچه و لباس منتقل می شود و ویروس کرونا تا چه مدت روی لباس زنده می ماند. مطالعات در این خصوص نتایج مختلفی را نشان می دهند اما به طور کلی گفته می شود که این ویروس تا ۲۴ ساعت روی پارچه و لباس زنده می ماند. اگر با فردی در ارتباط هستید که درگیر بیماری کرونا شده است، در صورتی که در معرض تماس مستقیم با وی یا عطسه و سرفه او قرار گرفتید، حتماً لباس های خود را در سریع ترین زمان ممکن ضد عفونی کنید. جنس لباس تاثیری در زنده ماندن ویروس ندارد و در صورت تماس با بیماری کرونایی حتماً باید لباس را شسته و ضد عفونی کنید.

علاوه بر این، باید توجه داشته باشید که لباس ها را در صورتی آلوده شدن به ویروس کرونا، تکان ندهید زیرا تکاندن لباس باعث پخش ویروس کرونا می شود. رعایت فاصله اجتماعی و شست و شوی دقیق و ضدعفونی لباس ها می تواند در جلوگیری از ابتلا به این ویروس بسیار موثر باشد.

نحوه ضد عفونی کردن لباس کرونایی ها

بهترین روش شستن لباس های کرونایی : با توجه به این که در حال حاضر شیوع کرونا زندگی همه مردم را تحت تاثیر قرار داده است، رعایت نکات بهداشتی اهمیت زیادی دارد. ضد عفونی کردن لباس افراد کرونایی یا لباس هایی که در تماس با افراد مبتلا به کرونا قرار داشته اند، در جلوگیری از ابتلای سایر افراد به کرونا موثر است. برای ضد عفونی کردن لباس آلوده به ویروس کرونا، نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • در صورتی که می خواهید شست و شوی لباس های آلوده به کرونا را در منزل انجام دهید، حتماً قبل از شست و شو یک ماسک ۳ لایه بزنید و یک جفت دستکش بپوشید. هرگز در هنگام شست و شو صورت و چشم های خود را لمس نکنید. در صورت امکان می توانید از شیلد نیز استفاده کنید تا قطرات آب به صورتتان پاشیده نشود.
  • در هنگام شست و شو درها و پنجره ها را باز بگذارید تا هوای تازه در جریان باشد.
  • لباس ها را نتکانید یا پرتاب نکنید.
  • لباس ها را در آب گرم و بالای ۱۰۰ درجه شست و شو دهید.
  • از مایع شست و شوی قوی و مناسب برای شستن لباس فرد مبتلا به کرونا استفاده کنید.
  • لباس باید حداقل ۲۵ دقیقه شست و شو شود.
  • در صورتی که می خواهید لباس را در ماشین لباسشویی قرار دهید، آن را با سایر لباس های غیر آلوده قرار ندهید. همچنین هنگام قرار دادن لباس در ماشین لباسشویی آن ها را تکان ندهید.
  • لباس ها را در برابر آفتاب قرار دهید تا به طور کامل ضدعفونی شوند.
  • بعد از شست و شوی لباس ها، دستکش و ماسک خود را دور انداخته و دستتان را آب گرم و صابون به خوبی بشویید.

بهترین روش شست و شوی لباس افراد مبتلا به کرونا

در دوران اپیدمی یک بیماری، انسان تلاش می کند تا احتمال بروز بیماری را برای خود و خانواده به حداقل برساند. استفاده از خدمات خشکشویی در دوران کرونا راهی ایمن و موثر در جلوگیری از ابتلا به کرونا است. خشکشویی ها به کمک روش های نوین و موثر، لباس ها را شست و شو و ضد عفونی می کنند. خشکشویی ها بعد از تحویل گرفتن لباس ها، ابتدا آن ها را ضد عفونی می کنند و سپس به روش های مناسب شست و شو می دهند. شست و شوی لباس ها در خشکشویی در دما و حرارت بالا و با مواد شوینده مناسب انجام می شود. علاوه بر این، به دلیل این که بسیاری از ما در دوران کرونا ترجیح می دهیم تا مدت بیشتری در منزل بمانیم، خدمات خشکشویی آنلاین نیز می تواند در جلوگیری از گسترش کرونا موثر باشد.

شستشوی لباس کرونایی در خشکشویی

به طور کلی شست و شوی لباس های آلوده به کرونا با استفاده از خدمات خشکشویی اینترنتی واش لین بهترین روش برای ضد عفونی کردن لباس ها و جلوگیری از ابتلا به کرونا است.

کارکنان خشکشویی های آنلاین معتبر واش لین، لباس ها را درب منزل شما تحویل می گیرند و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و دستکش، لباس ها را شست و شو می دهند. لباس های شست و شو شده در بسته های ضد عفونی شده قرار داده می شوند و سپس درب منزل به شما تحویل می دهند. به این ترتیب بدون آن که از منزل خارج شده باشید، لباس های آلوده به ویروس کرونا را به طور کامل ضد عفونی شده تحویل می گیرید.

واش لین
واش لین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره نویسنده

من بهزاد اکبری هستم، علاقه مند به سئو و بازاریابی دیجیتال

در حال حاضر مطالب وب سایت خشکشویی واش لین رو من می نویسم، امیدوارم که بتونم با مطالبی که قرار میدم، بخش کوچک از نیاز بازدید کنندگان رو برطرف کنم

اگر نظری دارید ممنون میشم در بخش نظرات با ما در میون بذارید

آخرین نوشته ها