ساعت کاری هر روز هفته از  9 الی  18 ،مناطق کاری 1تا8و22

راهکارهایی جهت از بین بردن لکه چسب

شاید تا بحال برایتان پیش آمده باشد که حین کار کردن با چسب، دست،لباس یا قسمتی از محیطی که در آن کار میکنید را چسبی کرده باشید.پاک کردن لکه چسب مخصوصاً چسب هایی که قوی هستند کمی سخت می باشد و بسیاری از افراد برای تمیز کردن این نوع لکه ها با مشکل روبه رو می شوند.واشلین در این مقاله راهکارهایی جهت از بین بردن لکه چسب را به شما آموزش میدهد

چگونه لکه چسب را از ناخن ها پاک کنیم؟

پیشنهاد ما به شما استفاده از استون یا لاک پاک کن میباشد.شما میتوانید در این مواقع پارچه ی نرم یا پنبه ای را آغشته به استون کنید وروی ناخنتان بکشید و بدین گونه لکه چسب را از روی ناخنتان پاک کنید.

چگونه لکه چسب را از روی فرش پاک کنیم ؟

برای پاک کردن لکه انواع چسب از روی فرش باید ابتدا کل چسب را بردارید.اکر چسب تازه روی فرش ریخته باشد باید ابتدا آن را با دستمال بردارید ولی اگر چسب خشک شده باشد باید آن را با یک دستمال مرطوب با آب گرم بردارید یعنی باید چسب خشک شده را حسابی در آب بخیسانید.
وقتی مراحل ابتدایی برداشتن چسب را انجام دادید باید برای برداشتن لکه چسب از سرکه سفید استفاده کنید.در صورتی که از سرکه سفد به تنهایی استفاده کنید باید سرکه به مدت ۱۵ دقیقه روی لکه بماند اما در صورتی که از محول سرکه سفید و آب استفاده کنید در این صورت برای پاک کردن لکه چسب باید یک شبانه روز صبر کنید و بگذارید لکه چسب در محلول باقی بماندو پس از اتمام مراحل باقی مانده چسب را با یک پارچه یا دستمال تمیز از روی فرش بردارید.

نکته:حواستان باشد قبل از قراردادن سرکه بر روی لکه چشب اول سرکه را روی نقطه ی کوچکی از فرش که ور از دید است تست کنید.

راه های پاک کردن لکه ی چس قطره ای:

۱-راحت ترین راه برای از بین بردن لکه چسب قطره ای یا چسب ۱۲۳ وآدامس بر روی لباس یا سایر اشیا استفاده از پیف پاف میباشد.

۲-در صورتی که چسب قطره ای به لباس شما چسبیده باشد میتوانید یک پارچه ی تمیز روی چسب گذاشته بعد بخار روی آن بگیرید تا چسب از لباستان جدا شود.

۳-با سرکه نیز میتوانید لکه چسب قطره ای را از بین ببرید.

۴-میتوانید از مایع رفشویی نیز در پاک کردن لکه چسب قطر ای استفاده کنید.باید مقداری مایع ظرفشویی را در یک ظرف با آب گرم بریزید و بعد با یک دستمال تمیز شروع به برداشتن چسب کنید،فقط دقت کنید دستمال را زیاد به محل لکه فشار ندهید زیرا باعث فرو رفتن بیشتر چسب در فرش میشود.

واش لین
واش لین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره نویسنده

من بهزاد اکبری هستم، علاقه مند به سئو و بازاریابی دیجیتال

در حال حاضر مطالب وب سایت خشکشویی واش لین رو من می نویسم، امیدوارم که بتونم با مطالبی که قرار میدم، بخش کوچک از نیاز بازدید کنندگان رو برطرف کنم

اگر نظری دارید ممنون میشم در بخش نظرات با ما در میون بذارید

آخرین نوشته ها