ساعت کاری هر روز هفته از  9 الی  18 ،مناطق کاری 1تا8و22

راهکار هایی جهت از بین بردن لکه رژ لب از روی لباس

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با عجله برای رفتن به میهمانی آماده می شوید و ناگهان کمی از رژلبتان با لباستان اصابت میکند و باعث بوجود آمدن لکه رژ لب میشود، در این مواقع مجبورید لباستان را عوض کنید و یا سعی کنید لکه رژ لب را پاک کنید که کار آسانی نیست و ممکن است جای لکه رژ لب بر روی لباس باقی بماند و ظاهر زشتی به خود بگیرد. واشلین در این مقاله به شما راه های خوبی جهت از بین بردن لکه رژ لب از روی لباس آموزش میدهد .

۱- ابتدا نوع پارچه را مشخص کنید. اگر جنس پارچه ابریشمی، ترمه یا پشمی باشد باید تمیز کردنش را به خشکشویی بسپارید. این پارچه ها ظریف هستند و ممکن است آسیب ببینند.

۲- برای پارچه های قابل شستشو مثل نخی یا مصنوعی، ابتدا باقیمانده رژلب ها را با ناخن یا کارد از روی پارچه بتراشید.

۳- چند عدد دستمال کاغذی روی یک سطح سفت بگذارید و قسمت کثیف شده پارچه را روی دستمال ها بگذارید. سپس کمی مایع ظرفشویی پشت قسمت لکه دار شده ی پارچه بریزید و با استفاده از مسواک تر روی لکه از بیرون به داخل بکشید. وقتی کمی مرطوب و صابونی شد داخل ماشین لباسشویی بندازید.

اگر پس از اتمام این مراحل هنوز لکه بر روی لباس باقی مانده بود این مراحل را به دفعات تکرار کنید و پس از ازبین رفتن کامل لکه لباس را در لباسشویی بیندازید.

استفاده از خمیر دندان:

  • شما میتوانید با مالیدن خمیر دندان روی لکه و سپس شستشو آن را کاملا از بین ببرید
نکته: اگر رژلب شما ضد آب نباشد به راحتی با صابون پاک خواهد شد

استفاده از اسپری مو :

با اسپری مو می توانید این مشکل را حل کنید ،‌مقداری از اسپری مو را روی نقطه مورد نظر بزنید خیلی کم، فراموش نکنید فقط همان نقطه. چون اگر روی قسمت دیگه پارچه بریزید لک میشود.بگذارید مایع اسپری ۱۰ دقیقه روی رژ بماند سپس با یک پارچه مرطوب یا اسفنج مرطوب آن را پاک کنید.

استفاده از الکل:

الکل را روی لباس نمالید چون لکه پخش میشود. فقط کافی است یک تکه پارچه را به الکل آغشته کنید و با ضربه روی لکه بزنید.

استفاده از مایع ظرفشویی :

مواد مایع ظرفشویی چربی ها را تمیز میکند. البته مایع لباسشویی و شامپو هم همینکار را انجام میدهند. فقط باید مراقب باشید که مایع حاوی سفیدکننده نباشد چون رنگ لباس را از بین می برد.

استفاده از آمونیاک:

ابتدا لکه را زیر آب بگیرید تا کمی از بین برود. سپس گوش پاک کن را به آمونیاک آغشته کنید و با ضربه روی لباس بزنید. بعد از این که لکه کاملا محو شد با دست لباس را با صابون بشویید.

واش لین
واش لین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره نویسنده

من بهزاد اکبری هستم، علاقه مند به سئو و بازاریابی دیجیتال

در حال حاضر مطالب وب سایت خشکشویی واش لین رو من می نویسم، امیدوارم که بتونم با مطالبی که قرار میدم، بخش کوچک از نیاز بازدید کنندگان رو برطرف کنم

اگر نظری دارید ممنون میشم در بخش نظرات با ما در میون بذارید

آخرین نوشته ها