ساعت کاری هر روز هفته از  9 الی  18 ،مناطق کاری 1تا8و22

از بین بردن لکه روی تشک

راه هایی جهت از بین بردن لکه روی تشک
بعضی از اجسام وقتی کثیف میشوند لکه زدایی از آن ها به دلیل حجیم بودن،سنگین بودن آن جسم جهت شستشو و غیره،کار راحتی نیست ولی باقی ماندن لکه هم تصویر خوبی به اطرافیان نمیدهد .مثلا تشک یکی از این اجسام است که تمیز کردن آن به ظاهر بسیار سخت است و اکثر اوقات به دلایل مختلف مثلا ریختن آب،غذا و نوشیدنی های رنگی لکه ی بزرگی روی آن ایجاد شده است که هم دید خوبی ندارد هم باعث به وجود آمدن میکروب ها و باکتری و بروز بیماری های پوستی میشود .در این مقاله واشلین به شما چند راه خانگی جهت از بین بردن لکه روی تشک ارائه میدهد.

مطالعه ی گارانتی تشک :

قبل از هرکاری گارانتی تشک را مطالعه نمایید تا آگاه شوید چه راهی جهت از بین بردن لکه بهتر است و باعث کاهش آسیب رسانی به تشک میشود و البته بسیاری از شرکت های تولیدکننده روی گرانتی خودشان راه هایی جهت پاک کردن لکه روی تشک  که بی خطر تر میباشد را توضیح میدهند.

جارو کردن تشک :

اولین راه برای تمیز کردن لکه روی تشک استفاده از جارو برقی است .برای جارو کشیدن تشک بهتر از از سری بزرگ جارو استفاده کتید و روی سطح تشک بکشید ،جهت تمیز کردن شیار های تشک هم میتوانید سری را عوض کنید و از سری باریک یا  لوله ی جاروبرقی استفاده کنید.

پاک کردن لکه روی تشک :

در مرحله بعد به قانون ۲۴ ساعته از بین بردن لکه روی تشک توجه کنید به این صورت که هر چه زودتر اقدام به پاک کردن لکه کنید بهتر به نتیجه خواهید رسید .برای اینکه لکه ی نوشیدنی روی تشک باقی نماند فورا پس از ریختن نوشیدنی سعی در خشک کردن و تمیز کردن نمایید به این گونه که یک پارچه تمیز را با آب سرد خیس کنید و روی قسمت لکه با ضربه بزنید تا لکه جذب پارچه شود. توجه داشته باشید هرگز با پارچه روی لک نکشید زیرا باعث پخش شدن لکه میشود.

تمیز کردن لکه های با مقاومت بیشتر :

این راه برای از بین بردن اکثر لکه ها مثل گرد و خاک ،خون،نوشیدنی و مواد غذایی و غیره به کار میرود .ترکیبی از دو قاشق غذاخوری پراکسید هیدروژن و یک قاشق غذاخوری مایع ظرف شویی تهیه کنید و خوب هم بزنید تا کف کند سپس یک مسواک قدیمی را به محلول تهیه شده آغشته کنید و روی لکه بکشید در نهایت با یک پارچه مرطوب آن را تمیز کنید.توجه داشته باشید بهتر است برای انجام این مرحله لکه بری تشت را به صورت عمودی قرار دهید.

 

واش لین
واش لین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره نویسنده

من بهزاد اکبری هستم، علاقه مند به سئو و بازاریابی دیجیتال

در حال حاضر مطالب وب سایت خشکشویی واش لین رو من می نویسم، امیدوارم که بتونم با مطالبی که قرار میدم، بخش کوچک از نیاز بازدید کنندگان رو برطرف کنم

اگر نظری دارید ممنون میشم در بخش نظرات با ما در میون بذارید

آخرین نوشته ها