ساعت کاری هر روز هفته از  9 الی  18 ،مناطق کاری 1تا8و22

خشکشویی کت و شلوار

خشکشویی کت و شلوار

خشکشویی کت و شلوار : تقریبا همه ما قبول داریم که شستشوی کت و شلوار در خانه نمی تواند کار درستی باشد. فوت و فن های شستن کت و شلوار آن قدر زیاد است که اگر ریسک این کار را بپذیریم، احتمالا خسارت مالی زیادی به خودمان خواهیم زد. به ویژه با توجه به اینکه قیمت کت و شلوار خوب و باکیفیت آنقدر زیاد است که ارزش داشته باشد هزینه ناچیزی برای خشکشویی کت و شلوار پرداخته شود.

سفارش آنلاین

سفارش تلفنی

خشکشویی کت و شلوار راحت ترین راه

خیلی واضح است که راحت ترین راه برای شستشوی کت و شلوار سپردن آن به یک خشکشویی معتبر است اما با این حال برخی هنوز گمان می کنند استفاده از خدمات خشکشویی کت و شلوار گزینه خوبی نیست و می توانند برای شستشوی لباس مجلسی مردانه در خانه اقدام کنند. در این مطلب به این نکته می پردازیم که چرا نباید کت و شلوار را در خانه بشوییم. سپس به نکاتی برای انتخاب بهترین خشکشویی می پردازیم. این نکات به شما کمک می کند تا لباس های مختلف به ویژه لباس حساسی مثل کت و شلوار را به بهترین شکل ممکن تمیز کنید.

برای سفارش خشکشویی کت و شلوار چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

بی خیال خشک شویی کت شلوار و در خانه شوید

می توانی ده ها دلیل برای اینکه شستن کت و شلوار در خانه کار صحیحی نیست بیاوریم.
۴ مورد از این دلایل را در ادامه ذکر کرده ایم تا با اطمینان بیشتری کت شلوار خود را به واش لین بسپارید

خشکشویی کت و شلوار در منزل سخت است

اگر فکر می کنید می توانید کت و شلوار را با ماشین لباسشویی بشویید، سخت در اشتباه هستید. وقتی صحبت از شستن کت و شلوار در خانه می شود، منظور شستشوی دستی است نه با ماشین لباسشویی. ماشین لباسشویی کت و شلوار به ویژه کت را نابود می کند. به ویژه کت های خاصی که بر روی آن ها تزئیناتی مثل نگین یا… وجود دارد، به هیچ وجه نباید توسط ماشین لباسشویی شسته شوند. ناگفته مشخص است که شستن کت و شلوار با دست هم کار چندان ساده ای نخواهد بود.

تا کردن کت

شستن کت و شلوار نیاز به تجربه دارد

دومین دلیلی که باعث شده شستن کت و شلوار در خانه منطقی نباشد، تخصصی بودن این کار است. حتی مادربزرگ ها هم نمی توانند به خوبی یک خشکشویی حرفه ای، از پس شستن کت و شلوار برآیند. علت نیز این است که تجربه حرف اول را برای شستن چنین لباس های خاصی می زند. مگر یک بانوی خانه دار تا به حال چندبار کت و شلوار شسته که بتواند تجربه لازم را کسب کند؟ پس این یک کار تخصصی است و فقط افراد باتجربه می توانند از پس آن برآیند.

ریسک شستشوی کت و شلوار در منزل بالاست

واقعا به ریسکش نمی ارزد یک کت و شلوار چند صد هزارتومانی را هم در خانه بشوییم؛ چه برسد به اینکه کت شلوار قیمت چند میلیونی داشته باشد.
البته اگر دوست دارید این ریسک را انجام دهید، ما مانع شما نمی شویم. اما قبل از آن بهتر است فکر کنید که آیا ساده تر از ثبت سفارش با استفاده از اپلیکیشن خشکشویی واش لین هم وجود دارد؟ پس چرا می خواهید ریسک شستشوی کت و شلوارتان را بپذرید؛ آن را به حرفه ای ها بسپارید. همین حالا اپلیکیشن خشکشویی واش لین رو نصب کن!

خشکشویی کت و شلوار هاکوپیان

هزینه خشکشویی کت و شلوار پایین است

نکته چهارمی که باید مورد توجه قرار دهید این است که اصلا این همه زحمت و پذیرفتن ریسک، برای عدم پرداخت هزینه بسیار کم کت و شلوار منطقی نیست. خوشبختانه اگر نگاهی به لیست قیمت خدمات خشکشویی بیاندازید، متوجه خواهید شد که قیمت مصوب اتحادیه برای سفارش کت و شلوار آنقدر زیاد نیست که قابل مقایسه با ارزش کت و شلوار باشد.نرخ خشکشویی کت و شلوار در تهران را ببینید. در واقع شما با استفاده از خدمات شستشوی کت و شلوار، در هزینه های خود صرفه جویی می کنید. چراکه استفاده از مواد شوینده مناسب پارچه، روش شستشوی مناسب و همچنین نوع اتوکشی و خشک کردن کت و شلوار به گونه ای است که عمر کت و شلوارتان را افزایش خواهد داد. در واقع قیمت خشکشویی نوعی ذخیره کرده هزینه های خانواده است.

برای انتخاب خشکشویی به چه نکاتی توجه کنیم؟

درست است که به دلایل متعدد، بهتر است کت و شلوارتان را به خشکشویی بسپارید؛
اما باید به این نکته مهم نیز توجه داشته باشید که هر خشکشویی برای شستشو و حتی اتوکشی کت و شلوار هم مناسب نیست.
خشکشویی های محله ای که عموما تجربه کمی در این زمینه دارند، تنها به دلیل نزدیک بودن، نمی توانند گزینه خوبی برای استفاده باشند.

پیشنهاد می کنیم بیخیال خشکشویی های فیزیکی سطح شهر شوید و به فکر استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین باشید. البته انتخاب بهترین خشکشویی آنلاین در تهران یا شهرهای دیگر نیز با توجه به تنوع سامانه های آنلاین کار سختی است. با این حال، مطالعه نظرات کاربران در مورد خدمات ارائه شده توسط خشکشویی آنلاین، گزینه مناسبی برای تصمیم گیری است. البته بهتر است بیخیال نظرات منفی مغرضانه ای باشید که رقبای بهترین خشکشویی آنلاین به دلیل تخریب وجهه آن انتشار می دهند!

بهتر است چند پارامتر را برای انتخاب بهترین خشکشویی آنلاین بررسی کنید. قیمت پارامتر مهمی است که نباید نادیده گرفته شود. قیمت خشکشویی آنلاین کت و شلوار باید بر اساس مصوبه اتحادیه شهر تهران باشد. علاوه بر این، شما نباید هزینه اضافه برای پیک به خشکشویی بدهید. بهترین خشکشویی آنلاین در تهران باید با پیک رایگان کت و شلوار را تحویل گرفته و تحویل دهد.

شوینده های خشکشویی کت و شلوار چیست؟

خشکشویی آنلاین واش لین، انتخابی نوین

خشکشویی واش لین به عنوان یکی از بهترین خشکشویی های آنلاین تهران شناخته می شود. تجربه و تخصص در زمینه خشکشویی کت و شلوار در این خشکشویی باعث شده تا بسیاری از فروشگاه های کت و شلوار به مشتریان خود توصیه کنند برای استفاده از خدمات خشکشویی، اپلیکیشن واش لین را نصب کنند. علاوه بر این، مشتریان وفادار واش لین همواره از خدمات حرفه ای اپلیکیشن واش لین استفاده می کنند. تخفیف های دوره ای و تخفیف ویژه اولین سفارش، می تواند هزینه شستشوی کت و شلوار را کاهش دهد.

اگر به فکر کیفیت شستشو هستید و می خواهید در هزینه خشکشویی نیز صرفه جویی کنید، همین حالا اپلیکیشن واش لین را نصب کنید. البته واش لین فقط از طریق اپلیکیشن به مشتریان خود خدمات نمی دهد. به سادگی می توانید از طریق ربات تلگرام یا حتی وبسایت واش لین نیز سفارش خود را ثبت کنید. منتظر چه هستید؟ همین حالا با ثبت اولین سفارش، از تخفیف ویژه واش لین هم استفاده کنید.

ثبت سفارش

نکات مهم خشکشویی کت و شلوار

پوشیدن کت و شلوار چرک و پر از لک یا کت و شلوار رنگ و رو رفته، ظاهر نامناسبی برای آقایان شیک پوش به وجود می آورد. در نتیجه مراقبت از کت و شلوار و شست و شوی آن با شیوه صحیح اهمیت زیادی دارد. اما سوالی که مطرح می شود این است که راه صحیح شستشوی کت و شلوار چیست؟ شست و شوی کت و شلوار در خانه چگونه است؟ لکه بری کت و شلوار چگونه انجام می شود؟ آیا خشکشویی کت و شلوار راه مناسبی برای رفع لکه ها و کثیفی ها است؟ بهترین خشکشویی کت و شلوار کدام است؟ این ها تنها بخشی از سوالاتی است که در زمان چرک شدن و کثیف شدن کت و شلوار به ذهنمان می رسد. با ما در این مطلب همراه باشید تا به طور کامل به بررسی شست و شوی این لباس رسمی بپردازیم و خشکشویی کت و شلوار را معرفی کنیم.

خدمات خشکشویی کت و شلوار باید چگونه باشد؟

مقایسه خشکشویی کت و شلوار پارچه ای با شستن آن در خانه

شستشوی این دسته از البسه کار عاقلانه‌ای به نظر نمی‌رسد و هر اندازه که قیمت کت و شلوار بیشتر باشد، امکان آسیب به بافت پارچه و ضرر مالی بیشتر می‌شود. علاوه بر مصون ماندن کت و شلوار از هرگونه آسیب احتمالی، خشکشویی این لباس با شستن در منزل تفاوت‌هایی دارد که در ادامه به آن اشاره می‌شود.

خشکشویی کت و شلوار چه تفاوتی با شستن در منزل دارد؟

شاید درباره شستشوی لباس‌های معمولی به آن توجه نکرده باشید ولی پس از هر مرتبه شستشوی لباس حتی با آب و بدون ماده شوینده رنگ و حالت لباس تغییر می‌کند و حالت اولیه خود را کم‌کم از دست می‌دهد. درباره لباس‌هایی که جنس پارچه حساسی دارند این مسئله بسیار حائز اهمیت است. به این خاطر که حتی یک مرتبه شستشو با آب و مایع شوینده غلط امکان از بین رفتن بافت پارچه وجود دارد.

خشکشویی البسه برای از بین بردن آلودگی‌های روی آن انتخاب بسیار مناسبی است. به این خاطر که از مواد شوینده مناسبی استفاده می‌شود که طول عمر آن را افزایش خواهد داد. همین مسئله موجب می‌شود که افراد با خیالی آسوده کت و شلوار گرانقیمت و مهم خود را به خشکشویی‌ها بسپارند. البته بسیاری از مراکز خشکشویی امکان بیمه کردن البسه را برای مشتریان فراهم می‌کند که اگر سهوا آسیبی به بافت پارچه رسید، مشتری متضرر نشود. سوالی که بسیاری از مشتریان دارند، این است که خدمات خشکشویی برای کت و شلوار چه تفاوتی با شستن آن در منزل دارد که تا این اندازه در نتیجه نهایی تفاوت ایجاد می‌کند.

خشکشویی کت و شلوار

از بین بردن لکه و آلودگی‌های سطحی

مهم‌ترین نکته در زمانی که لکه یا آلودگی سطحی روی هر لباسی از جمله کت و شلوار ایجاد می‌شود، این است که باید به سرعت از روی پارچه برداشته شود. به این معنی که هر اندازه عامل ایجاد لکه بیشتر روی پارچه بماند، از بین رفتن لکه سخت‌تر می‌شود. انتخاب حلال مناسب لکه نیز اهمیت زیادی دارد. انتخاب حلال اشتباه، موجب بروز آسیب به بافت پارچه و تثبیت جای لکه روی پارچه خواهد شد.

در صورتی که روی کت و شلوار محبوب شما لکه‌هایی از خون، جوهر، چربی یا هر ماده دیگری ایجاد شد، بدون اینکه لکه را دستکاری کنید، آن را به یک خشکشویی معتبر بسپارید.

خشکشویی

همه کت و شلوارها چند لایه هستند و مشتریان تصور می‌کنند که برای از بین رفتن آلودگی‌ها از روی سطح این لباس باید چند دور با آب و مواد شوینده آن را شستشو دهند. این در حالی است که بهترین راه‌حل برای از بین رفتن آلودگی‌ها خشکشویی است. منظور از خشکشویی این نیست که لباس در کل فرآیند شستشو خشک خواهد ماند. در این روش شستشو از آب استفاده نمی‌شود.

عدم استفاده از آب فواید زیادی برای کت و شلوار دارد و باعث می‌شود که بافت پارچه پس از شستشو فرم و رنگ اولیه خود را کاملا حفظ کند. دمای آب در هنگام شستشو نیز اهمیت زیادی دارد. شستشو با دمای بالا بافت پارچه کت و شلوار را شل می‌کند. اگر دمای آب خیلی کم باشد، احتمالا لکه‌های چربی از بین نمی‌روند و میکروب و آلودگی قسمت‌های داخلی پارچه کاملا نابود نخواهند شد.

یکی از مزایای مهم خشکشویی کت و شلوار به نسبت شستشو در منزل این است که بدون آسیب به زیبایی و ماندگاری پارچه، کت و شلوار کاملا تمیز و ضدعفونی خواهد شد.

اتوکشی پرسی

بعد از شستشو اتوکشی باعث می‌شود که پارچه لباس کاملا صاف و یک‌دست شود و ظاهر مرتب‌تری به خود بگیرد. شستشو با آب موجب می‌شود که پارچه کاملا چروکیده شود و مسلما اتوکشی آن بسیار دشوار است. درحالی‌که در خشکشویی‌ها با مواد شوینده مناسب، شستشو انجام می‌شود و پس از آن نیز اتوبخار پرسی کاملا حرفه‌ای و یک‌دست سطح کت و شلوار را صاف می‌کند و ظاهر آن نیز شیک و آراسته خواهد بود.

واش لین
واش لین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره نویسنده

من بهزاد اکبری هستم، علاقه مند به سئو و بازاریابی دیجیتال

در حال حاضر مطالب وب سایت خشکشویی واش لین رو من می نویسم، امیدوارم که بتونم با مطالبی که قرار میدم، بخش کوچک از نیاز بازدید کنندگان رو برطرف کنم

اگر نظری دارید ممنون میشم در بخش نظرات با ما در میون بذارید

آخرین نوشته ها